Fauteuils d’orchestre

Σκηνοθεσία / Réalisation : Danièle Thompson

Σενάριο / Scénario : Danièle Thompson,

Christopher Thompson

Φωτογραφία / Photographie : Jean-Marc Fabre

Mοντάζ / Montage : Sylvie Landra

Ήχος / Son : Michel Kharat

Hθοποιοί / Avec : Cécile De France, Valérie Lemercier,

Albert Dupontel, Dani, Laura Morante, Claude Brasseur,

Christopher Thompson

Παραγωγός / Producteur : Christine Gozlan

Παραγωγή / Production : Thelma Films

Διανομή στην Eλλάδα / Distribution pour la Grèce :

Audio Visual Enterprises – Έγχρωμο / Couleur, 35 mm, 106′

Μια δημοφιλής ηθοποιός που όμως ονειρεύεται να παίξει πιο εσωτερικούς ρόλους στο σινεμά, ένας πολύ χαρισματικός πιανίστας που ονειρεύεται να παίξει μπροστά σε ένα απαίδευτο και αφελές κοινό, ένας συλλέκτης που πουλάει μέσα σε μια νύχτα όλα τα έργα που μάζεψε στη ζωή του, μια νεαρή κοπέλα από την επαρχία που δοκιμάζει την τύχη της στο Παρίσι μια και της είχε πει η γιαγιά της: «Αφού δεν είχα τα χρήματα που θα μου επέτρεπαν να ζω μέσα στην πολυτέλεια, αποφάσισα λοιπόν να δουλέψω για να τα αποκτήσω». Οι δρόμοι όλων αυτών των ηρώων και των συντρόφων τους θα διασταυρωθούν κατά τύχη στη διάρκεια μιας βραδιάς στο Café des Théâtres· εκεί θα συναντηθούν και θα προσπαθήσουν να γιατρέψουν τις νευρώσεις τους πίνοντας έναν καφέ ή τρώγοντας ένα στέικ ταρτάρ με πατάτες. Στο θέατρο, προσοχή στα καθίσματα της «πλατείας»: από πολύ μακριά δεν διακρίνει κανείς τις λεπτομέρειες του θεάματος, αλλά και από πολύ κοντά δεν βλέπει τίποτα.


Une actrice populaire mais rêvant de cinéma intimiste, Pourtant, certains habitants ont décidé d’y rester, plus par choix que par nécessité, parce que c’est là qu’ils sont nés et qu’ils ont grandi. Parmi eux il y a Francis, l’ouvrier consciencieux qui continue d’entretenir la machine sur laquelle il a travaillé toute sa vie ; Samir, son fi ls, qui revient dans le quartier après une longue absence ; mais aussi Maria, la voisine, vivant seule avec son fi ls José qui veut croire que son père est Gary Cooper. Il va donc l’attendre tous les jours dans la ruelle de ce no man’s land contemporain, qui ressemble à s’y méprendre à un décor de western…