LE CHANT DES ONDES / Ηλεκτρικα Κυματα
FOCUS AU QUÉBEC / FOCUS ΣΤΟ ΚΕΜΠΕΚ

‹ retour / πίσω

Καναδάς / Canada 2012

Σκηνοθεσία / Réalisation: Caroline Martel
Μουσική / Musique : Suzanne Binet-Audet
Φωτογραφία / Photographie: Geoffroy Beauchemin
Mοντάζ / Montage: Annie Jean
Hθοποιοί / Avec: Suzanne Binet-Audet, Jeanloup Dierstein, Jonny Greenwood, Jean Laurendeau, Jean-Louis Martenot, Michel Risse
Παραγωγή / Production: Productions Artifact
Παγκόσμια εκμετάλλευση / Distribution Internationale: Productions Artifact
Έγχρωμο / Couleur, Noir & blanc Blu-Ray, 97΄

Grand prix Golden Athena Music & Film remporté par Caroline Martel au 19e Festival International du Film d'Athènes

projections / ΠΡΟΒΟΛΕΣ
  • SAMEDI 22 MARS / Σαββατο 22 Μαρτιου  |  22:00  |  DANAOS 1 | ΔΑΝΑΟΣ 1
DÉLÉGATION / Αντιπροσωπεια



Résumé / ΥΠΟΘΕΣΗ
Κατά τη διάρκεια του A’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο νεαρός ασυρματιστής Μορίς Μαρτενό οραματιζόταν να φιάξει μια μηχανή που θα μετέτρεπε καθαρό ηλεκτρικό ήχο σε μελωδία. Έτσι, δημιουργήθηκαν τα «Μουσικά Κύματα του Μορτενό», μία εξαιρετικά ευαίσθητη και πολύπλοκη συσκευή, η οποία συνδύαζε αρμονικά τις ντελικάτες κινήσεις του χειριστή της με μία ευρύτατη ηχητική παλέτα και που χρησιμοποιήθηκε ευρέως στη μουσική και τον κινηματογράφο.

Pendant la Première Guerre Mondiale, le jeune radiotélégraphiste Maurice Marteno voulait créer une machine pour transformer le son électrique pur en mélodie. Il créa « Les ondes Martenot », un appareil extrêmement sensible et fragile, qui combine en harmonie les gestes délicats de l'opérateur avec une palette sonore très ample, qui fut largement utilisé dans les secteurs de la musique et du cinéma.



‹ retour / πίσω

Filmographie / ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
Caroline Martel

2012 - Le Chant des Ondes
2006 - Le fantôme de l'opératrice

BIOGRAPHIE / ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Caroline Martel

Η Caroline Martel είναι ντοκιμαντερίστας για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Η δουλειά της έχει παρουσιαστεί ανά τον κόσμο, από το Διεθνές Φεστιβάλ κινηματογράφου του Τορόντο IDFA, ως το MoMA και το Centre Georges Pompidou. H πρώτη της ταινία μεγάλου μήκους Le Fantôme de l’opératrice (2004), έκανε μια εξαιρετική διεθνή πορεία. Σήμερα ασχολείται με τη ανάπτυξη ενός πειραματικού webdoc που αφορά στην προϊστορία των τεχνολογιών τηλεπικοινωνιών.

Caroline Martel, documentariste, œuvre pour le cinéma et la télévision. Son travail a été présenté à travers le monde, du Festival international du film de Toronto, en passant par le MoMA, le Centre Georges Pompidou et le Robert Flaherty Seminar. Son premier long-métrage, Le Fantôme de l’opératrice (2004), a connu une trajectoire internationale exceptionnelle. Elle amorce actuellement le développement d’un webdoc expérimental sur la préhistoire des technologies de télécommunications.